ŠIFRY
START
Týmy dostaly informace, že si mohou vybrat ze seznamu aktivit tři, které chtějí plnit:
1. Běhací
2. Šifrovací analytická
3. Šifrovací vědomostní
4. Interakce mezi týmy
5. Sloup
6. Nic
ŘEŠENÍ ŠIFRY
1. Běhací
Jeden z týmu musel doběhnout pro heslo ASYMPTOTA necelý kilometr daleko.
2. Analytická
Písmenka v trojici mají vždy 2-3-2 znaky v morseovce. To odpovídá sedmisegmentovému displeji - ten má (čteno zleva) dva svislé segmenty, tři vodorovné a znovu dva svislé. Čárka tvoří plný segment, tečka prázdný. Vyjdou znovu trojice písmenek, postup je tedy třeba ještě jednou zopakovat. Pak už vyjde slovo HNUS.
3. Vědomostní
Do křížovky bylo nutno doplnit různé fobie (paraskavedekatriafobie, klaustrofobie, xenofobie, agorafobie, arachnofobie, hematofobie, homofobie). Křížovka pak dala tajenku PROGRAM.
4. Interakce mezi týmy
Aktivita Šifrátorovo dilema dala heslo FOTOVOLTAIKA.
5. Sloup
Ve sloupu bylo nastrčeno 26 plyšáků, kteří definovali abecedu. Týmy dostaly šifru se jmény známých zvířecích postaviček, podle sloupu jako klíče dešifrovaly heslo OBLUDA.
6. Nic
Týmy nemusely nic dělat, rovnou dostaly heslo LENOCHOD.
STATISTIKY ŠIFRY
Dorazilo týmů: 71 z 71 (100 %)
Skončilo týmů: 0 z 71 (0 %)
Použito totálek: 0 z 71 (0 %)
Nejrychlejší vyluštění: Hlavně správně (10 minut)
DISKUSE K ŠIFŘE