AKTUALITY
Sháníme testery! Pokud už víte, že byste se hry nemohli zúčastnit, ale rádi byste si zaluštili někde v teple v klidu, ozvěte se nám na mail [email protected]. Budeme vám velmi vděční!
28. 1. 2013
27. 1. 2013
Druhý ročník Palapeli je úspěšně za námi, zvítězil tým Albert Stallone, který za sebou s více jak hodinovým náskokem nechal Škrkny a kRUtýM. Všem gratulujeme!
Pracujeme na zveřejňování výsledků, fotografií a statistik. První výsledky jsou již vyvěšeny, stejně tak jako fotky.
Rádi bychom také poděkovali všem testerům a pomocníkům, bez nichž by se hra nemohla uskutečnit. Palapeli pro vás nachystali:
Pracujeme na zveřejňování výsledků, fotografií a statistik. První výsledky jsou již vyvěšeny, stejně tak jako fotky.
Rádi bychom také poděkovali všem testerům a pomocníkům, bez nichž by se hra nemohla uskutečnit. Palapeli pro vás nachystali:
- Organizátoři: Martin Hanžl, Soňa Dvořáčková, Vítek Dvořáček, Ondra Hanžl
- Testování šifer: tým Stěrači (Honza Herman, Tomáš Herman, Radim Burda, Honza Pavliš), Eva Krásenská, Dominik Tělupil, Pavel Zikmund, Heňo Lauko, Karel Kubíček, Jirka Novotný, Martin Brakl, Jarča Havířová, Tomáš Kašpárek, Romana Hanžlová, Tomáš Jakubec
- Pomoc při hře: Yveta Jarošíková, Jirka Novotný, Karel Kubíček, Radim Burda, Romana a Pavel Hanžlovi, Olga a Radek Dvořáčkovi
21. 1. 2013
Na maily uvedené při registraci byly odeslány poslední informace, pravidla aktualizována pro letošní ročník. Těšíme se na hru!
10. 11. 2012
Byl naplněn limit počtu týmů. Stále se můžete registrovat jako náhradníci nebo se zúčastnit testování
7. 10. 2012
Již je zaregistrováno 25 týmů. V seznamu týmů se nyní zobrazuje, jestli už bylo zaplaceno startovné nebo ne.
18. 9. 2012
Již je zaregistrováno 15 týmů. Pokud se někdo nechcete zúčastnit či vám nevyhovuje termín, můžete nám pomoci s testováním šifer. V případě zájmu pište na mail [email protected]. Všem testerům budeme velmi vděční!
31. 8. 2012
Dnes o půlnoci bude spuštěna registrace.
2. 8. 2012
Průchod předběžné trasy, výběr stanovišť. Stránky jsme přesunuli sem, což by mělo zabránit výpadkům a zrychlit načítání. Loňský pofidérní systém přihlašování a úpravy údajů byl změněn, měl by teď být uživatelsky mnohem příjemnější.